diamond painting en accessoires kopen?

Najczęściej zadawane pytania

Pobierz aplikację z linków: http://bit.ly/BAANDROID wersja na androida, http://bit.ly/BAIOS wersja na IOS.

Po zainstalowaniu aplikacji, zarejestruj swoje konto wpisując e-mail i hasło. Następnie zaloguj się.

Przejdź do zakładki: “Profil”, następnie wybierz “Mój plan” i “Użyj kodu promocyjnego”. W polu wpisz kod i kliknij “Użyj”.

W celu zmiany języka aplikacji, proszę wejść w zakładkę Profil (Profile), Ustawienia (Settings), Język (Language).

Po zmianie języka proszę zrestartować aplikację.

Aby zrestartować aplikację na Androidzie należy kliknąć i chwilę przytrzymać ikonę aplikacji Biblia Audio. Wejść w zakładkę App info/Informacje o aplikacji , nacisnąć opcję Force stop/Wymuś zatrzymanie.

Aby zresetować aplikację na systemie iOS, proszę  Przesunąć palcem w górę od dołu ekranu początkowego i zrobić pauzę na środku ekranu. Następnie przesunąć palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację.  Na podglądzie aplikacji proszę przesunąć palcem w górę, aby ją zamknąć.

W razie dalszych problemów, proszę spróbować odinstalować i ponownie zainstalować aplikację. Następnie proszę wejść do aplikacji bez logowania i wybrać Profil, Mój Plan, Wybierz Plan i wybrać język. Proszę wyjść z aplikacji za pomocą przycisku kółka lub kwadratu w telefonie. Dopiero teraz proszę zalogować się do aplikacji.

Użytkownicy poprzedniej wersji aplikacji otrzymali mailowo kod dostępu do nowej aplikacji . Jeżeli nie otrzymał(a) Pan/Pani tego kodu, prosimy o wypełnienie zamieszczonego formularza poniżej.

W przypadku zakupienia subskrypcji przez aplikację Sklep Play albo AppStore, to tam trzeba przerwać korzystanie z subskrypcji. W przypadku Sklepu Play, trzeba wejść w tę aplikację, kliknąć ikonę profilu w prawym górnym rogu, wybrać Płatności i subskrypcje, znaleźć subskrypcję aplikacji Biblia Audio i zaznaczyć rezygnację.
Jeśli subskrypcja była zakupiona przez stronę internetową https://app.audiobiblesuperproduction.com/login  , to trzeba się tam zalogować i przejść do zakładki zarządzania subskrypcją.

Aby zresetować aplikację na Androidzie należy kliknąć i chwilę przytrzymać ikonę aplikacji Biblia Audio. Wejść w zakładkę App info/Informacje o aplikacji , nacisnąć opcję Force stop/Wymuś zatrzymanie.
Aby zresetować aplikację na systemie iOS, proszę  Przesunąć palcem w górę od dołu ekranu początkowego i zrobić pauzę na środku ekranu. Następnie przesunąć palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację.  Na podglądzie aplikacji proszę przesunąć palcem w górę, aby ją zamknąć.

Aplikację można pobrać z linków: http://bit.ly/BAANDROID wersja na androida, http://bit.ly/BAIOS wersja na IOS.

Należy się zarejestrować. Rodzaj subskrypcji (miesięczna lub roczna w wersji Budżet/Premium) wybiera się poprzez naciśnięcie w prawym dolnym rogu zakładki: Profil, następnie Moja subskrypcja oraz Wybierz plan subskrypcji. Wersja Premium pozwala na nielimitowany czas słuchania Biblii.

Istnieje również możliwość zakupienia dożywotniej subskrypcji poprzez stronę internetową: https://app.audiobiblesuperproduction.com/login

Proszę sprawdzić oszczędność energii aplikacji. Po przytrzymaniu dłużej ikony aplikacji Biblii Audio wyświetla się okienko z trzema opcjami. Proszę wcisnąć Informacje o aplikacji. Proszę sprawdzić jaką opcję ma Pan/Pani zaznaczoną w zakładce Oszczędzanie energii , proszę wybrać Bez ograniczeń i przetestować

Prosimy o sprawdzenie, czy ma Pan/Pani aktualną wersję aplikacji. W razie dalszych problemów  prosimy o wypełnienie formularza zamieszczonego poniżej i podanie z jakiego systemu (jaki Android/ jaki iOS) i z jakiego modelu telefonu Pan/Pani korzysta oraz określenie od kiedy ten błąd występuje.

W aplikacji dostępne są subskrypcje: Budget (miesięczny – 4,99 i roczny – 49,99),  Premium (miesięczny – 14,99 zł  i roczny – 149,99 zł) oraz dożywotni (194,99 zł).

Subskrypcja PREMIUM gwarantuje dostęp do wszystkich materiałów przez czas nielimitowany. Natomiast subskrypcja BUDŻET umożliwia dostęp do  większości treści aplikacji przez 30 min dziennie.

Dzień dobry!

W okresie 5-10 sierpnia pracownik Biura Obsługi Klienta jest na urlopie.

Na wszystkie maile odpowiemy po powrocie 🙂 Dziękujemy za wyrozumiałość.

PRODUKCJA

KOPRODUCENCI

PARTNER GŁÓWNY

PARTNERZY

MEDIA FUN

newsletter